רצפת גומי לסטודיו

רצפת גומי לסטודיו

רצפת גומי דבר הכרחי בכל מקומות האימונים!

מהי רצפת גומי לסטודיו?

רצפת גומי לסטודיו, זוהי שכבה דקה דקה של גומי המצפה את הרצפה ומספקת משטח מרופד ובטוח לאימונים.
ישנם כל מיני סוגי רצפות גומי המיועדות לספורט והן שונות ביניהן לרוב בעובי הגומי ועמידותו לאורך זמן.
רצפות גומי מגיעות לרוב לפי מידת החלל המבוקש בהזמנה אישית של הלקוח.

בשביל מה צריך רצפת גומי? מה היתרון בה?

מטרת העל של רצפת הגומי היא בלימת זעזועים במפרקי הגוף של המתאמנים!

מקומות בהם עושים ספורט, כמו חדרי כושר וסטודיואים למיניהם- פרט הכרחי בשמירה על בריאות המתאמנים היא התקנת רצפת גומי איכותית במקום.

אריחי גומי גדולים מרצפים את הרצפה כולה של מקום האימונים וכל מטרתם היא שבעת האימון- בקפיצות, באירובי, במנחים מסוימים של הגוף, בזמן הרמת משקלים וכד'- מפרקי הרגליים (בדגש על הברכיים) לא יפגעו וכך נוכל למזער את הנזק והשחיקה בהם!

רצפת גומי לסטודיו ולחדר כושר שומר על בריאותם של המתאמנים!

בנוסף באמצעות ריצוף יפה מאריחי גומי, ניתן ליצור לרחבת האימונים מראה אסתטי ומזמין להתאמן.

לקריאה נוספת:

רצפת גומי לסטודיו1

רצפת גומי בסטודיו בדגש לאימונים פונקציונאלים

בעת אימונים פונקציונאלים המשלבים בהם הרבה תרגילים של כוח, כוח מתפרץ ואירובי, המתאמנים קופצים וזזים במהירות מתרגיל לתרגיל.
רצפות הגומי שימושיות מאוד למניעת החלקות ונפילות, סופגת את הזעזועים ומובילה את המתאמן לבצע אימון בריא יותר, נכון ובטוח יותר בשבילו!

רצפת גומי בסטודיו בדגש לאימוני רצפה- יוגה ופילאטיס

כמו כן, גם באימונים אחרים, "רגועים" יותר- כמו שיעורי פילאטיס ויוגה- ישנה חשיבות רבה בהתקנת רצפת גומי בסטודיו, מכיוון שבשיעורים אלה המתאמנים נמצאים במנחי גוף מאתגרים- הן על כפות הידיים והן על כפות הגליים שלהם כשכל משקל גופם מוטה על מפרקים עדינים אלו.
כאשר ויש רצפת גומי איכותית, מפרקי הגוף לא "מקבלים מכה" מהרצפה, אלא להפך המפרקים מרופדים יותר באמצעות המשטח הרך (בנוסף למזרן המתאמן)- דבר המפחית את הפגיעה והשחיקה במפרקים.

רצפת גומי לסטודיו היא לבלימת זעזועים על מנת להבטיח בטיחות מקסימלית במהלך האימונים- מה שמאפשר למתאמן להתאמן בבטחה וברוגע ולהתמקד ביעדי הכושר שלו מבלי לדאוג מפציעות ותאונות.

משטחי גומי לבלימה הם כיום האמצעי התקני אותו חייבים להתקין בכל סטודיו או חדר כושר המגדיר עצמו כמקום מקצועי. ישנה חשיבות רבה מאוד למשטח בלימת זעזועים למתאמנים בעת האימונים!

רצפת גומי לסטודיו או לחדר כושר לא רק שעוזרת להפחתת שחיקת מפרקים אצל המתאמנים ובטיחותם, היא גם הגנה אופטימלית לרצפת הסטודיו או חדר הכושר שלכם ושומרת עליה מפני נזקים ושחיקה מציוד הכושר של המקום.
לדוגמה, הנחה של משקולות ומשקלים כבדים על רצפת הסטודיו או חדר הכושר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *