שדרוג דירה לפני מכירה

שדרוג דירה לפני מכירה

מוכרים את הדירה שלכם? מעוניינים לשדרג את הדירה על מנת לקבל ערך גבוה יותר? לפניכם מאמר בדיוק בשבילכם!

אנשים רבים שמחליטים למכור את הבית שלהם מעוניינים לעשות את זה בזמן הכי מהיר שאפשר ובמחיר הגבוה ביותר שניתן לקבל על הבית.

ישנם אנשים שלפני מכירת הבית מחליטים לבצע שדרוג לדירה, לפי נתונים יבשים שיפוץ קוסמטי לדירה יעלה את שווי הדירה בכ-5% (תלוי בשיפוץ שתבצעו בבית) וישנם מקרים של שיפוץ מלא העשוי להגיע עד כ-15% משווי הנכס.

קרו מקרים שבהם בעלי דירות השקיעו 50 אלף ש"ח על שדרוג הנכס ושווי הנכס עלה ב-100 אלף ש"ח.

שדרוג דירה לפני מכירה

לפניכם מספר טיפים לשדרוג הדירה לפני מכירה:

  1. תיקונים קלים – אם יש לכם צבע מתקלף, חור בקיר, דלת שאינה נסגרת? רגע אחד לפני שאתם מתחילים את תהליך מכירת הבית לפני הכל תתחילו מלסגור את התיקונים הקלים, גם במצב שאתם נדרשים להזמין בעל מקצוע לסיוע (כדאי לכם בסוף זה משתלם).
  2. ניקיון ואור – תדאגו שבמידה והדירה חשוכה הפכו אותה למוארת, הדליקו אורות ככל האפשר ופתחו תריסים על מנת ליצור תחושה של אור. בנוסף שימו לב שהדירה נקיה, תחשבו על עצמכם שאתם הולכים לקנות דירה חדשה אתם תרצו להגיע למקום נקי, ריח טוב ומסודר.
  3. שיפוץ לבית – ישנם חנויות שמתעסקות בריצוף חדש למשל חנות פרקטים המבצעת התקנות פרקטים בבתים ובעקבות כך עלול לעלות ערך הדירה, או חנויות המתעסקות בהתקנות גופי תאורה, שדרוג המטבח וכדו' במקרים מסויימים שיפוצים אלו יכולים להעלות את ערך הדירה ולמכור בסכום גבוה יותר.
  4. במידה ויש לכם בבית מרפסת או גינה שימו לב שהמרפסת/גינה מסודרות כראוי.
    הוסיפו עציצים, פרחים, תאורה המאפשרת לשבת בחוץ או פינת ישיבה המתאימה למרפסת/לחצר.
  5. סדרו את ארונות הבית – ישנם קונים שמגיעים לדירה ומעוניינים לפתוח את ארונות הבית על מנת לקבל קנה מידה לאחסון הפריטים שלהם (בגדים, צלחות, סכו"ם ועוד..) בזמן שיפתחו את הארונות מומלץ שיראו ארונות נקיים ומסודרים כדי להדגיש שבזמן שגרתם בבית שמרתם על ניקיון וסדר הבית.

אז אם אתם מוכרים את הבית שלכם ואתם מעוניינים לעשות זאת במהירות ובנוסף לקבל את המחיר הגבוה ביותר שניתן לקבל הבית שלכם תבצעו את הטיפים האלו ובכך תוכלו להעלות את ערך הדירה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *