מה זה משלוח אקספרס

מה זה משלוח אקספרס

מה זה דואר אקספרס מדלת לדלת בתוך ישראל

האם משלוח מדלת לדלת חייב להיות משלוח אקספרס ומתי זה מגיע?

מה זה משלוח אקספרס ואיזה מאפיינים ייחודיים יש לסוג משלוח זה וגם שמות של חברות המספקות שירות משלוחי אקספרס.

משלוח אקספרס מתייחס לסוג של משלוח ספציפי או שירות משלוחים המתאפיין במהירות איסוף ובשינוע מהיר של סחורות ממקום אחד למשנהו.

משלוח אקספרס נועד להבטיח כי הפריטים יסופקו במהירות האפשרית ליעד, לעתים קרובות בתוך פרק זמן קצר מאוד.

שירותי משלוח אקספרס משמשים בדרך כלל כאשר יש צורך דחוף לשלוח או לקבל חבילות, מסמכים, חלקים או מוצרים ישירות לנמען ולא למשלוח פריטים אשר ניתן להשאירם כמו מכתבים רגילים בתוך תיבות דואר של מקבל המשלוח.

לקריאה נוספת:

אז מה זה משלוח אקספרס וגם כמה אקספרס זה יכול להיות?

מהירות המשלוח היא מרכיב מרכזי בין מאפייני שירותי משלוח אקספרס אשר כוללים בדרך כלל גם מאפיינים נוספים.

מהירות: המאפיין החשוב ביותר של שירות משלוחים. שירותי משלוח אקספרס נותנים עדיפות לשינוע מהיר, לרוב עם אפשרויות משלוח באותו היום או למחרת, בהתאם למרחק ולספק השירות.
יש חברות רבות המספקות ללקוחותיהן שירות משלוחים מהיום להיום בתוך ישראל.
לעיתים משלוחים מהיום להיום מוגבלים בשעות היום בעיקר כאשר מדובר במשלוחים בין משרדים אשר שעות העבודה בהן מוגבלות…..

אמינות: שירותי משלוחים מהיום להיום של חברות גדולות, ידועים באמינותם וכן עמידה בזמני אספקה.
הם בדרך כלל אמינים יותר באופן משמעותי מאשר אפשרויות משלוח סטנדרטיות בדואר רגיל.

מעקב: רוב שירותי המשלוח המהיר מציעים מעקב אחר חבילות, המאפשר הן לשולח והן לנמען לעקוב אחר מצב ומיקומו של המשלוח בזמן אמת.
כיום גם משלוח בדואר אקספרס של דואר ישראל ניתן למעקב מרגע שעזב את נקודת המשלוח.
חברות משלוחים רבות מאפשרות כיום מעקב מדויק אחר המשלוח באמצעות אפליקציות של החברה.

אפשרות טיפול מיוחד במהלך המשלוח: פריטים מסוימים, כגון מוצרים שבירים ורגישים או מתכלים, יכולים לקבל טיפול מיוחד בעת המשלוח כדי להבטיח שהם מגיעים ליעדם במצב הרצוי.

עלות גבוהה יותר: שירותי משלוח אקספרס הם בדרך כלל יקרים יותר מאשר אפשרויות משלוח רגילות, בשל העדיפות והמהירות שהם מציעים.

מה זה משלוח אקספרס

דוגמא לחברות המספקות משלוח אקספרס בישראל

יש בישראל מספר רב של חברות המספקות שירות משלוח אקספרס בישראל כולל חברות שליחויות המחויבות על משלוח ישיר עם זמן של שעת הגעה.

  • דואר ישראל – חברת דואר ישראל מספקת שירות משלוח אקספרס באמצעות הגעה לסניפי הדואר וכן באמצעות שירותי דואר שליחים הפועלים בארץ וכן EMS למשלוחים לחו"ל, https://israelpost.co.il/.
    גט פאקג' – Get Package אשר מספקת מגוון שירותי משלוח אקספרס כולל משלוח מידי וכן משלוחים מהיום להיום זמינים באתר https://getpackage.com/
  • פיקפק – Pick Pack גם הוא מספק מגוון שירותי משלוחים כולל משלוחי אקספרס מהיום להיום ומעכשיו לעכשיו. – https://pickpack.co.il/
  • שליחויות ישראל גם היא מספקת משלוחים מידיים וכן משלוחי אקספרס מהיום להיום https://israel-delivery.co.il/.
  • צוות הוריקן – חברת שליחויות ותיקה המספקת קשת רחבה של שירותי משלוח אקספרס כולל משלוחים מידיים דלת לדלת וכו' https://h-t.co.il/.

לצד אלה פועלות בארץ גם חברות שליחויות אקספרס בינלאומיות

יש מגוון חברות רב לאומיות אשר מתמחות במשלוחים לצד חברת הדואר הישראלית שלעיתים משלוחי האקספרס שלהם מהירים קצת יותר מאשר של חברת הדואר.

חברות כגון

  • פדרל אקספרס – FedEx היא חברה גלובלית למשלוחים רגילים ומהירים המספקת אפשרויות שינוע מהיר ואקספרס, https://www.fedex.com/.
  • חברת DHL למשלוחים גלובליים גם היא מספקת משלוחים מהירים https://www.dhl.com/.
  • חברת יו,פי,אס – UPS גם היא חברה גלובלית וותיקה עם מגוון רב של אפשרויות משלוחים כולל משלוח אקספרס. https://www.ups.com/

ראוי לציין כי חברות רבות של מכירות ומסחר אלקטרוני וקמעונאים מקוונים מציעים לעתים קרובות משלוח אקספרס כבחירה עבור לקוחות אשר זקוקים למסירה מהירה של ההזמנות שלהם.

המחירים של משלוח אקספרס בישראל וגם למשלוחים בינלאומיים משתנה מחברה לחברה ולכן מומלץ לעשות בדיקה והשוואת מחירים בין החברות השונות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *